Poruchovka.cz

Internetový systém hlášení poruch na veřejném osvětlení

Přihlásit do systému

První kroky

  1. Jak mohu nahlásit poruchu?
    • Po úspěšném přihlášení do systému Poruchovka.cz klikněte na položku menu označenou jako „Nová ohláška“. Následně se Vám zobrazí přehled poruch, které dosud nebyly odeslány v ohlášce a nebyly tedy zatím zadány k opravě. V případě, že zadáváte první poruchu, je tento přehled prázdný.
    • Kliknutím na tlačítko přidat poruchu přejděte na formulář pro nahlášení poruchy. Z rozbalovacího seznamu vyberte prioritu opravy poruchy. Opravy s vyšší prioritou budou řešeny přednostně před poruchami s nízkou prioritou. Dále vyberte typ poruchy, který nejvíce vystihuje Vámi ohlašovanou poruchu. K dispozici je seznam nejčastějších projevů poruch na veřejném osvětlení. Uveďte ulici nebo místní část, kde se zařizení s poruchou nachází. Pro upřesnění uvěďte číslo sloupu, popřípadě domu (tato položka není povinná). V posledním textovém poli blíže stručně popište místo nebo projevy poruchy.

    • Po odeslání formuláře se znovu zobrazí přehled poruch v připravované ohlášce. Pokud chcete připojit další poruchy, kliněte znovu na tlačíko přidat poruchu a zadejte požadované informace stejným způsobem jako u předchozí poruchy. Před odesláním ohlášky máte rovněž možnost poruchy odebírat. Pro zrušení poruchy klikněte na červenou ikonu umístěnou v pravé části stránky. Pokud si přejete ohlášku odeslat, klikněte na tlačítko odeslat ohlášku. Následně bude zasláno potvrzení odeslané ohlášky na e-mailovou adresu Vaší obce. Současně bude zaslána objednávka servisní firmě na opravu nahlášených poruch.

  2. Zapomněl jsem heslo, jak jej mohu znovu získat?
    • V případě, že o své heslo příjdete, máte možnost nechat si zaslat nové přímo na webu Poruchovka.cz. Pod přihlašovacím formulářem klikněte na odkaz „Zapomněli jste heslo?“, nasledně budete přesměrován(a) na stránku s formulářem pro zaslání zapomenutého hesla. Zde vyberte vaši obci a opište ověřovací kód z obrázku.
    • Po odeslání formuláře Vám bude zaslán e-mail s potvrzovacím odkazem na e-mailou adresu obce, po kliknutí na tento odkaz obdržíte na stejný e-mail nové heslo. Nyní se můžete opět přihlásit k účtu své obce.

  3. Kde mohu sledovat stav mnou nahlášených poruch?
    • Ihned po přihlášení k uživatelskému účtu obce se zobrazí přehled otevřených ohlášek. Pokud se již nacházíte v jiné časti systému, pro zobrazení stejného přehledu stačí kliknout na položku menu označenou jako „Ohlášky“.
    • Pro detailní zobrazení jednoduše klikněte na vybranou ohlášku. U jednotlivých položek ohlášky je uveden stav opravy, který může být doplněn o komentář technika.

  4. Kde mohu získat informace o již opravených poruchách?
    • Po úspěšném přihlášení do systému Poruchovka.cz klikněte na položku menu „Historie ohlášek“, zobrazí se Vám přehled již dokončených ohlášek.
    • Kliknutím na požadovanou ohlášku zobrazíte detailní přehled opravených poruch.
    • V případě, že si přejete znovu nahlásit již opravovanou poruchu, prosím, vytvořte novou ohlášku a do popisu poruchy uvěďte, že již byla opravována.

  5. Mám jiný problém, kam se mohu obrátit?
    • V případě jakýchkoliv dotazů nebo nesrovnalostí nás, prosím, kontaktujte protřednictvím kontaktního formuláře nebo na telefonních číslech uvedených na stránce kontakty. Rádi se Vám budeme věnovat.